piątek, 20 stycznia 2017

Kalendarz:)

Witam odwiedzających!:)


Dziś chciałabym Wam przedstawić Coś nowego a mianowicie- kalendarz na 2017 rok. Nigdzie nie zamawiany, robiony w całości przeze mnie:) Każdy miesiąc w kalendarzu posiada swoją własną stronę na której dodałam również cytaty motywujące. Z uwagi na brak miejsca musiałam skrócić niektóre nazwy świąt do minimum. Pierwszy raz robiłam tego typu cudo. Mam nadzieję, że kalendarz się spodoba:)










Ponieważ pierwszy raz robiłam coś takiego, więc mój kalendarz nieśmiało zgłaszam do zabawy:

Coś nowego-od A do Zet

Scrapkowe wyzwanie

Challenge #1 Gears and/or Wheels || Wyzwanie # 1 Trybiki i/lub Koła

 

9 komentarzy:

  1. Piękny, delikatny kalendarz, będzie świetną ozdobą biurka:) Dziękuję za udział w wyzwaniu od A do Zet. Pozdrawiam Basia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny kalendarz :)
    Dziękujemy za udział w zabawie na blogu od A do Zet

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękujemy za udział w naszej zabawie.
    Piękny kalendarz! Będzie cieszył oko przez cały, okrąglutki rok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie że się spodoba, będzie cieszył oczy przez cały rok, dziękuję za udział w wyzwaniu od A do Zet

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo gustowny :) Dziękuję za udział w zabawie z Od A do Zet :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prosty i elegancki. Ale za to bardzo przyjemnie się na niego patrzy. Dziękuję za udział w naszej zabawie na blogu sklepu Od A do Zet. Pozdrawiam i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Delikatny i uroczy :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrapka i Anemone

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny! Bardzo mi się podoba.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka!

    OdpowiedzUsuń
  9. beautiful creation! thank you for playing along with us at AltairArt!

    OdpowiedzUsuń